Feeds:
Wpisy
Komentarze

Archive for Marzec 2012

W piątek dzięki zaangażowaniu dziewczyn z forum Silezjan Craft było mi dane uczestniczyć we wspólnym scrapowaniu.

Spotkania na żywo są fenomenalne, można podpatrzeć wiele scrapowych trików, pobawić się dziurkaczami i wykrojnikami, poplotkować i wykonać pracę 🙂

Dzięki niesamowitej mobilizacji i magicznemu papierowi kraftowemu …scrapowanie szło gładko 😉

Na początek razem z Ewą i Agnieszką scrapowałyśmy to samo zdjęcie

Słodkie dodatki pochodzą ze scrap butiku 🙂

a tu nasze trzy LO – mój, Agi i Ewci 🙂

Drugi scrap to cudownie zamyślona i marzycielska Zu

i tu też materiały jak wyżej 🙂

Dla nie znudzonych wklejam swoja dziwna minę (z Viol i Miesz-Anką)

oraz zdjęcie z serii praca wre…

Dzięki Dziewczyny za twórczo spędzony czas 🙂

Read Full Post »

sie porobiło…

pogodowo. Deszcz, śnieg, śnieg z deszczem i grad…takie okoliczności przyrody mnie dzisiaj spotkały 😦

Ale to nic…wyrywam się na spotkanie ze świetnymi babeczkami więc będzie dobrze 🙂 A na zaklinanie słońca i wiosennej pogody powstała wczoraj karteczka – z moimi nowymi wykrojnikami i stemplami. Tło samodzielnie wykonane tuszami Distress 🙂

No to ruszam bo mam dzisiaj dzień zaplanowany co do minuty. Do zobaczenia 🙂

Read Full Post »

Jak zwykle nie będzie dużo kartek…dla najbliższych, na wymiankę z forum i te obiecane

Stempelek od KolorowAnki….ach miło było się odprężyć kolorowaniem 🙂

i mniej infantylne …

Papiery w większości The Scrap Cake i Lemonade . Zmykam i zamawiam sobie pogodę na weekend…czas myć okna 😉

Read Full Post »

trochę nowości…

Zapomniałam pokazać taga jakiego wykonałam w doborowym towarzystwie pod czujnym okiem Anai 🙂

Chyba najgorzej wychodziło mi „tarmoszenie” …tagi dziewczyn były bardziej „rasowo zniszczone”…za to 2:16 i Jej zapał kleksowania były bezcenne 😉

Tag został wykonany na kolekcji Wonderland

Zakupiłam również nowe preparaty u Endiego…granulki do embossingu Shabby Pink – Stampendous, których  użyłam tutaj…dają świetny błyszczący i „fakturowaty” efekt

Kartka na papierze Rae z kwiatuszkami ze Scrap Pasji

i jeszcze granulki do embossingu Aged Gold – Stampendous, których użyłam na cyfrze „50”

No i to by było na tyle …z nowości 🙂

 

Read Full Post »

Witam wszystkich zaglądających 🙂

Dzisiaj moja kolej na wyzwanie dla Scrapujących Polek… Ponieważ ostatnio „kręci mnie” zestawienie kolorów zieleń-fiolet proponuję wykonanie kartki dla MŁODEJ PARY właśnie w takim zestawieniu kolorystycznym. Inne kolory w mniejszej ilości dopuszczalne :-)Przyznam się, że z rozpędu zrobiłam dwie kartki 😉

i druga

Projektantka przygotowała swoje prace wykorzystując kolekcje papierów oraz stemple Lemonade.

Mam nadzieję, że przyłączycie się do wyzwania 🙂

Read Full Post »

Nie zapomniałam …tylko już z sił opadłam …

zabrałam na Skrapowisko…

zakładkę na wymianę z Matilde 🙂

i zakładki na wymiankę Skrapowiskową (ja wylosowałam prawdziwe cudeńka od Muszelii i Izzi )

ta trafiła do Yvette…bo nas ku sobie ciągnie a w dodatku się wpasowała w kolory Jej ubrania 😉

a ta trafiła do Pasji Kati 🙂

Zabrałam jeszcze jedna kartkę „dziękczynną” dla prowadzącej warsztaty Anai

i kartkę na konkurs Scrap Pasji :-), który jak się dzisiaj okazało …WYGRAŁAM – yupiii 🙂

a po Skrapowisku przywiozłam piękne wspomnienia i niesamowite prezenty za które raz jeszcze Kochane dziękuję 🙂 Matilde, Gosi S, Colorinie, KolorowAnce i Ayeedzie

 

Read Full Post »

ech …wszystko co fajne mija tak szybko…

Pobudka o 2 w nocy …4 rano Katowice …7 rano Łódź…kultowe śniadanie z najlepszym rodzeństwem pod słońcem w bardzo niezdrowej restauracji…bezcenne 🙂

a później … (zdjęcia od Immacoli)

Brises, Viol, Pampuszek, Karola i Karmelek…łagodne oblicze

a tu już naturalne ujęcie..w kim siedzi wiedźma…

Bardzo „poważne rozmowy” życiowe z Karmelkiem…

O godzinie „0” odbyły się warsztaty  Anai, która profesjonalnie poprowadziła wszystkie kursantki do wykonania mediowego taga ;-)…dzięki Tusi pracowałyśmy na kolekcji7 Dots Studio Wonderland

Zdjęcia Gosi S

Malflu w skupieniu docina …

i od Tusi zdjęcie

i od Guriany, które będą mi przypominać jak to Eliza zachwyciła się kleksami 🙂

nie wiem jak, nie wiem gdzie …Owieczka przyłapała mnie na zdjęciu z Czekoczyną i Moriony (minę mam nie wyjściową …ale w jakim doborowym towarzystwie)

Przy stole The Scrap Cake – działy się cuda 🙂 Szalone dziewczyny z wylosowanych przez Karolkę papierów robiły w 20 minut kartkę z 5 warstwami…zasłużenie wygrała Pasja Kati 🙂 Zabawa była emocjonująca

Na rozmowie z Yvett…przyłapała mnie Monika…ech znów te emocjonujące tematy ;-)to pewnie przez ten liquid pearls …

i z Matilde 🙂

I z Gosią i Coloriną… wzruszenie było i hamowane łzy Kochane Moje 🙂

A teraz będzie jak na oscarowej gali: Dziękuję Wszystkim za to, że spędziłam taki intensywny, obfitujący w niesamowite wrażenia dzień. Realne spotkania i gadanie twarzą w twarz nie ma szans z wirtualnym światem…ale gdyby nie on …pewnie nigdy nie było by nam dane się spotkać w Łodzi 🙂

Pa 🙂 idę odespać

Read Full Post »

Older Posts »